Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τις μεγαλουπόλεις

Σχεδόν σε όλον τον κόσμο το μεγαλύτερο μέρος των ατυχημάτων συμβαίνει σε αστικό περιβάλλον και με ταχύτητες έως 50 χλμ.
Μιά πιο ήρεμη κατάσταση της κυκλοφορίας, χωρίς εντάσεις, είναι σίγουρα ευεργετική για την οδική ασφάλεια. Υπάρχει μιά σειρά από σχετικά απλά και φθηνά μέτρα που θα βοηθήσουν.
Επίσης, με την σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να γίνει πολύ πιο αποτελεσματική αστυνόμευση στην πιό επικίνδυνη  και θανατηφόρα παράβαση σε αστικό περιβάλλον, στην παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

  1. Φωτογράφηση των παραβιάσεων κόκκινου σε επικίνδυνες διασταυρώσεις όπου σημειώνονται πολλαπλά ατυχήματα με μεγάλες ταχύτητες.
  2. Ρύθμιση του Πράσινου κύματος με ανάδραση από τον κυκλοφοριακό φόρτο σε πραγματικό χρόνο.
  3. Απομάκρυνση κυκλοφοριακού φόρτου από την πόλη.
  4. Υποχρεωτική ένταξη όλων των ΤΑΧΙ σε εταιρείες και παραμονή τους σε σταθμούς.
  5. Κατασκευή χώρων στάθμευσης κοντά στους σταθμούς ΜΕΤΡΟ, με προτεραιότητα τις απομακρυσμένες περιοχές.
  6. Συζήτηση για το αν είναι δυνατόν να επιτραπεί η δεξιά στροφή όταν το φανάρι είναι κόκκινο, πάντα με προτεραιότητα στους πεζούς και στα ερχόμενα οχήματα, για την βελτίωση του μποτιλιαρίσματος.
  7. Αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, με ηλεκτρονικά μέσα και όχι με φυσική παρουσία.  Ξεκαθάρισμα της κατάστασης με τις φωτογραφικές κάμερες με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων. Επέκταση της λύσης που προσφέρουν οι αντίθετα κινούμενες λεωφορειολωρίδες.
  8. Διευθέτηση με STOP της προτεραιότητας στους κυκλικούς κόμβους, για να εξομοιωθεί η κίνηση στις πλατείες με το ευρωπαϊκό σύστημα, όπου προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται στην πλατεία και όχι ο εκ δεξιών.
  9. Τοποθέτηση φαναριών με αντίστροφη μέτρηση στο πράσινο και στο κόκκινο για την εξομάλυνση της κίνησης και την αύξηση της ασφάλειας, έστω πιλοτικά.
  10. Υιοθέτηση της χρησιμοποίησης κυκλικών κόμβων αντί φαναριών σε διασταυρώσεις (όπου είναι εφικτό), για μείωση του μποτιλιαρίσματος και μείωσης της υπερβολικής ταχύτητας κίνησης που ευθύνεται για θανατηφόρα κάθετα χτυπήματα (από παραβιάσεις προτεραιότητας ή κόκκινων φαναριών).
  11. Βελτίωση των διασταυρώσεων με τραμ, χρησιμοποιώντας διαγραμμίσεις και πλαστικές κορύνες για να ελαττωθούν οι παράνομες στροφές/αναστροφές, αλλά και τα ατυχήματα, κυρίως το βράδυ, από τα κράσπεδα.
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: