Προγράμματα ενημέρωσης

Εφαρμογή προγραμμάτων.

Καμία ενέργεια δεν θα πρέπει να γίνεται ανεξέλεγκτα και μεμονωμένα. Θα πρέπει να προηγείται μια περίοδος ενημέρωσης και «πλύσης εγκεφάλου» από τα ΜΜΕ. Κάθε νέος ‘κανόνας’ στην κίνησή μας, στην συντήρηση του οχήματός μας, στις σχέσεις κράτους-πολίτη θα πρέπει να έρχεται σαν φυσική συνέχεια της ενημέρωσης των πολιτών.

Θα μπορούσε να δημιουργηθεί μια ειδική ομάδα επικοινωνίας με εταιρείες παραγωγής τηλεοπτικών εκπομπών και διαφημίσεων και την προβολή εκπομπής στην τηλεόραση για την Οδική Ασφάλεια. Σε αυτή την εκπομπή θα ενημερώνεται το κοινό για την συνολική πρόοδο και τα γενικότερα βήματα που γίνονται, τις ενέργειες της τροχαίας, θα παρουσιάζει σωστές/λάθος συμπεριφορές, θα δίνει συμβουλές ασφαλούς οδήγησης, κλπ.

Το σημαντικό είναι να δώσουμε στον κόσμο την ιδέα ότι κάτι γίνεται, κάποιος ασχολείται και να αρχίσει να δημιουργείται συνείδηση. Να μειωθεί η αίσθηση αυθαιρεσίας και ατιμωρησίας όχι μόνο στην οδήγηση, αλλά και στην συντήρηση των οχημάτων και στις κατασκευές των δημοσίων έργων και στην συντήρηση αυτών.

  1. Έξυπνα clip στην τηλεόραση (όχι τυπικά που κανείς δεν δίνει σημασία όπως τα άνευ ουσίας ‘μην πίνετε όταν οδηγείτε’ που προβάλλονται). Υπάρχουν πολλά παραδείγματα σωστών διαφημιστικών κλιπ χωρών όπως η Μεγάλη Βρετανία (Roadsafety – Think!) ή η Αυστραλία (TAC) ή Γαλλία – Ισπανία (αντίστοιχο Υπουργείο Μεταφορών). Οριακά σοκαριστικές εικόνες. Με συμβουλές για σωστή χρήση κράνους – σωστών ρούχων – γαντιών για αναβάτες, ζωνών για παιδιά και στα πίσω καθίσματα για αυτοκίνητα, για την αναγκαιότητα της αλλαγής του παλιού οχήματος με μοντέρνο, για τα σύγχρονα μέσα αποφυγής ατυχήματος (ABS –ESP), για την απόσπαση προσοχής, για την ήπια κίνηση στην πόλη και την πρόβλεψη για πεζούς και οδηγούς, για την σωστή χρήση φώτων κλπ.
  2. Να τονιστεί και να περάσει στο κοινό η εικόνα του νευρικού-εριστικού-ασυναίσθητου οδηγού ως κοινωνικά κατακριτέα.
  3. Συντονισμός όλων των φορέων σε ένα μόνον θέμα-στόχο κάθε φορά.
Advertisements
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: